Воркшоп “Дотекстові, текстові та післятекстові стратегії опрацювання художніх творів”

12 березня 2021р. у рамках декади циклової комісії викладачів рідної мови та методики навчання студенти 3 курсу шкільного відділення стали активними учасниками воркшопу “Дотекстові, текстові та післятекстові стратегії опрацювання художніх творів” за технологією критичного мислення, який організувала та провела викладач-методист, викладач вищої категорії Сеничак В.М. Своїми враженнями діляться з вами.

Мені дуже сподобалося , оскільки дізналася багато чого нового про критичне мислення, читання. Методи цих стратегій були апробовані нами та втілені у практичній діяльності. Дякую за те, що настільки цікаво пояснили цей матеріал , який потрібен в нашій майбутній професії. У мене лише з’явилося бажання ще більше поглиблювати знання в цьому напрямку. Сморжанюк Анастасія, 32 група.

Сьогодні побувала на воркшопі з актуальної теми «Критичне мислення». Досить цінним було роз’яснення основних принципів і тактик розвитку критичного мислення, що дозволило скоригувати неточності , уже відомої нам інформації. Не зважаючи на те, що з двома методами я уже знайомилася раніше, сьогодні мала змогу детальніше почути про їх організацію та впровадження у навчальний процес, а також саме про їх цінність для усвідомлення учнями прочитаного тексту. Цікавим відкриттям став метод «Залишіть за мною останнє слово», адже саме з його допомогою можна не лише детально опрацювати подану інформацію, а й відшукати однодумців.
Дякуємо особисто Валентині Миколаївні за такий корисний інтерактив! Анастасія Долинська, 31 група

Перш за все – дякую за такий вибір теми! Вона дійсно актуальна і без цієї навички – в 21 столітті нікуди.
По-друге, дякую за проведення воркшопу!
Під час нього ми займалися тим, чого так не вистачає- практикою.
Це дуже важливо, особливо в умовах дистанційного навчання.
Наші знання тепер поповнилися ще як мінімум 3 методами розвитку критичного читання та мислення.
Ще раз дякую, Ваша праця точно не є даремна. Адже в наших руках виховання покоління, здатного швидко адаптовуватися до змін. І саме з допомогою таких людей, як Ви, – ми зможемо це зробити! Козачук Галина, 33 група

На воркшопі отримала масу корисних для своєї майбутньої діяльності знань. Для мене побувати на заході такого плану було вперше, але це не заважало зануритись у технологію формування критичного мислення досить детально. Приємно було послухати висловлювання інших дівчат щодо даної теми, адже це сприяє ще більшому формуванню педагогічних навичок. Враження тільки хороші, хочеться продовжувати вдосконалювати себе та свої здібності, дізнаючись щось нове у такій формі. Наталія Щербан, 32 група

Поділитися з друзями