З метою висвітлення питань соціально-психологічної адаптації дітей-переселенців, ознайомлення з основними поняттями фізичної культури і спорту, підвищення рухової активності та стану здоров‘я молоді, в рамках проєкту «Соціально-психологічна адаптація вимушено переміщених осіб (дітей) до освітнього процесу» (здійснюється Карпатським фондом за фінансової підтримки COFRA) громадською організацією «Молодь. Наука. Спорт. Здоровий рух України» спільно з відділенням фізичної культури Педагогічного коледжу ЧНУ ім. Ю. Федьковича 9 березня проведено семінар на тему «Соціально-психологічна адаптація дітей переселенців на прикладі фізичної культури та спорту». В ньому брали участь викладачі та студенти-випускники спеціальності «Фізична культура і спорт».
З вітальним словом до учасників семінару звернулася заступник директора коледжу з навчальної роботи, кандидат педагогічних наук Мирослава Жук. Завідувач відділення фізичної культури Севіль Чубатенко наголосила у своєму виступі на актуальності та доцільності організованого заходу.
Голова громадської організації Ярослав Галан охарактеризував діяльність громадської організації, розказав про базові поняття соціально-психологічної адаптації внутрішньо переміщених осіб, підкреслив важливість підготовки юних лідерів-волонтерів для організації та проведення заходів, спрямованих на підтримку психологічного й фізичного здоров’я дітей.
Про різноманітні типи фізкультурно-оздоровчої роботи, які варто використовувати під час освітнього процесу та вплив спортивно-оздоровчих заходів на успішну адаптацію дітей-переселенців до нових умов життя розповіла учасникам семінару член правління організації, кандидат наук з фізичного виховання та спорту, доцент Світлана Дудіцька.
З доповіддю «Соціально-психологічна адаптація дітей (ВПО) до нових умов в освітньому процесі» виступила студентка факультету педагогіки, психології і соціальної роботи, кафедри практичної психології, практичний психолог Ліза Моргоч.
Також предметом обговорення стали питання реалізації освітньо-професійної програми «Фізична культура і спорт », зокрема обговорювали питання здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях, здатність вчитися оволодівати сучасними знаннями.