Сучасні підходи до оцінювання освітніх досягнень молодших школярів

«Сучасні підходи до оцінювання освітніх досягнень молодших школярів» – тема, яку обговорювали студенти 3-4 курсів Педагогічного фахового коледжу ЧНУ ім. Ю. Федьковича зі стейкхолдерами, вчителями гімназії №3 м. Чернівці.

Формувальне оцінювання: підходи, можливості, прийоми реалізації при навчанні учнів 1-2 класів  аналізувала і шляхом інтерактивних вправ демонструвала Тетяна МАЗУР.

Людмила КУЧМА поділилася досвідом проведення підсумкового оцінювання навчальних досягнень учнів 3-4 класів.

Студенти та методисти практики розширили свої пізнання щодо використання освітніх застосунків, які пропонують різні платформи Інтернет-мережі.

Share it