Родзинки самооцінювання в початковій школі

29 січня 2024 р. гостинно запросила студентів 3 курсу шкільного відділення  на чергове відкрите засідання Школа магії та чародійства «Педагогічний  Гогвортс». Цього разу ділилися передовим досвідом та своїми напрацюваннями з проблеми «Сучасний освітній інструмент само оцінювання навчальної діяльності та емоційного інтелекту учнів початкових класів» колишні випускники коледжу, а нині вчителі початкової ланки освіти ліцею №5 «Оріяна», стейкхолдери ОПП Початкова освіта – Олена Мельник та Людмила Савчук.

Основна функція освіти – розкрити індивідуальність кожної дитини, створити умови для її розвитку, забезпечити становлення особистості засобами критичності, самостійності, творчості, ініціативи. Відповідно одним із важливих завдань НУШ є формування сприймання дитиною освітнього процесу як результату своєї власної діяльності, відповідальності за роботу, розвиток себе, що успішно реалізовує самооцінювання. Активна участь здобувачів освіти у самооцінюванні  досягнень на уроках у початкових класах дає змогу постійно й наполегливо контролювати власні успіхи, відстежувати особистий прогрес, ефективніше планувати свій час та роботу .

Студенти отримали методичні інструкції щодо використання інструменту «Віконечко» в системі самооцінювання та долучилися до методично-практичного експерименту.

Share it