Циклова комісія музично-теоретичних дисциплін

Науово-педагогічний склад

Тирон Алла Іванівна – голова циклової комісії, спеціаліст вищої категорії,   викладач методист.
Закінчила  Прикарпатський  університет  ім. В. Стефаника 1995 р.,  музика. Педагогічний  стаж більше 35 років.
Викладає сольфеджіо, світову  музичну літературу, постановку голосу, музичне виховання з методикою навчання.


Гойванюк Галина Іванівна – спеціаліст першої категорії.
Закінчила Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича у 2002 р. за спеціальністю «Музична педагогіка та виховання» та здобула кваліфікацію «Вчитель музики та українознавства».
Викладає основний музичний інструмент (фортепіано), акомпанемент та концертмейстер.


Кефа Світлана Іванівна – спеціаліст другої категорії.
Закінчила педагогічний коледж ЧНУ ім. Ю. Федьковича у 2005 році, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича у 2008 р.
Викладає хорове диригування,  постановку голосу, методист педагогічної практики.


Кушнір Алла Іванівна – спеціаліст вищої категорії, викладач – методист.
У 1983 році закінчила Чернівецьке державне музичне училище, відділення хорового диригування, у 1993 – Київський державний інститут культури.
Нагороджена грамотами органів місцевої влади та коледжу, премією  імені Катерини Малик.
Викладає  хорове диригування, постановку голосу, аналіз музичних форм, народну музичну творчість, українську музичну літературу, гармонію. Педагогічний  стаж – понад 30 років.


Злотнікова-Сливка Інна Аркадіївна – в.о. завідувача відділення, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист.
Нагороджена почесною грамотою Чернівецької обласної державної адміністрації, лауреат премії ім. Катерини Малик.
У 1986 році закінчила Чернівецьке педагогічне училище, а в 1994 році Бельцький державний педагогічний інститут ім. А. Руссо.
Викладає методику музичного виховання в ЗДО, теорію музики, додатковий музичний інструмент, методист педагогічної практики.


Процюк Василь Михайлович – заступник директора з виховної роботи, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри музики Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. У 1980 році закінчив музичний відділ Чернівецького педагогічного училища, 1984 року – музично-педагогічний факультет Вінницького державного педагогічного інституту ім. М. Островського.
Нагороджений грамотами Міністерства освіти і науки України, органів місцевої влади та коледжу, преміями імені Омеляна Поповича та ім. Катерини Малик. Викладає методику виховної роботи.


Професійна підготовка студентів спеціальності Середня освіта (Музичне мистецтво) неможлива без вивчення музично-теоретичних дисциплін. Теорія музики, сольфеджіо, гармонія, аналіз музичних творів, народна музична творчість, світова та українська музичні літератури – ось предмети, що закладають базисні основи майбутньої професійної діяльності вчителя музичного мистецтва.

Комплексний метод викладання, ширина змісту навчальних предметів, єдність цілей навчання і практична спрямованість усіх цих дисциплін в педагогічному коледжі створюють благодатні об’єктивні умови для розвитку майбутнього вчителя музичного мистецтва та музичного керівника.

Професійна підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва передбачає володіння комплексом спеціальних знань, практичних умінь та навичок, які здійснюють безпосередній вплив на формування та розвиток його свідомості та стимулюють до творчої самостійності. Завдання сучасної музично-педагогічної освіти – не тільки забезпечити високий рівень фахових знань випускника, але й підготувати його до соціального життя та реалізації себе як особистості. 

До складу комісії музично-теоретичних дисциплін входить 6 викладачів:  

1 кандидат педагогічних наук, 3 спеціалісти вищої категорії, які  мають педагогічне звання викладача-методиста, 2 спеціалісти  другої категорії.

Важливе значення під час викладання  музично-теоретичних дисциплін має особистісно-зорієнтований підхід до студентів. Викладачі комісії заохочують  ініціативність та фантазію вихованців. Кожен студент має змогу розкрити свій потенціал, який дала йому природа, завдання педагогів полягає у тому, щоб тільки допомогти, створивши необхідні умови.

Основою сучасного заняття є спільна діяльність викладача та студента. На заняттях музично-теоретичних дисциплін викладачі часто дають студентам творчі завдання. 

На допомогу студентам викладачами комісії та керівниками педагогічної практики було розроблено та опубліковано методичні посібники та методичні рекомендації, серед яких «Свята та розваги в дитячому садку», «У світі музичної казки», «Методика роботи над правильним інтонуванням у процесі вивчення сольфеджіо», «Методичний посібник з хорового диригування. Аналіз музичних творів», «Музична форма», «Українська музична народна творчість», «Хроматична сопілка на уроках музики у загальноосвітній школі», «У світі музики», «Буковинські наспіви», «Сольфеджіо. Гармонічні послідовності», «Світова музична література кінця XIX – початку XX століть» та багато інших.

Кожного року в рамках декади музично-теоретичних дисциплін викладачі циклової комісії проводять відкриті заняття, круглі столи. Наші студенти беруть участь у семінарах, методичних об’єднаннях для музичних керівників та вчителів музичного мистецтва міста та області.

Велику увагу викладачі циклової комісії приділяють виховній роботі. Протягом останніх років було проведено такі заходи: «В гостях у казкових героїв» – до сторіччя від дня народження В.О. Сухомлинського, «А.М. Кушніренко – 85 років від дня народження», «Творчість буковинського композитора Володимира Івасюка (з нагоди 70-річчя  від дня народження), «До 100-річчя від дня народження А. Кос-Анатольського», «Вечорниці на Буковині» «Відкриваємо заново Бетховена» –  до 250-річчя від дня народження та багато інших.

Share it