19 травня студенти третіх курсів разом із викладачем-методистом Сеничак В.М. долучилися до воркшопу з питань упровадження стратегій критичного мислення у ході опрацювання художніх творів.
У ході активної роботи розглянути 4 методики розвитку критичного мислення на різних етапах роботи з текстом, а саме «ЗХД», «Передбачення», «Читання з позначками», « Запитайте у автора». Окрім цікавої теоретичної частини, третьокурсники мали змогу практично апробування ці прийоми. Це дало змогу побачити всі плюси та мінуси їх застосування. Наприклад, методика «Запитайте у автора» є хорошим прийомом післятекстової стратегії, що спрямована на розвиток творчої уяви учнів, їх зв’язного мовлення та мислення, вміння перевтілитися в автора твору.
Усі опрацьовані методики однозначно знадобляться у майбутній професії. Адже вони актуальні, ефективні, цікаві та інноваційні, а ще сприяють формуванню навичок критичного мислення, а саме : аргументації, винесення суджень і ухвалення рішень, розв’язання проблем. Воркшоп – це дуже цікава форма роботи. У поєднанні з такою актуальною темою робоча майстерня поповнила валізу знань студентів.