Інтерес до особистості вчителя має пробуджувати бажання вчитися, образ педагога повинен надихати, вчитель зобов’язаний постійно вдосконалювати свої особисті якості, створюючи таким чином власний імідж – такі думки виникали в глядачів після відкритої виховної години «Імідж сучасного педагога», проведеної студентами 43 групи шкільного відділення (керівник групи Осинчук В.Д.).
Глядачі – а ними були студенти випускних груп шкільного, дошкільного та музичного відділів – мали змогу поглибити знання про складові іміджу педагога, вимоги до культури зовнішнього вигляду вчителя, важливість розвитку власних духовних якостей задля забезпечення комфортного освітнього простору школярам.
Студенти 43 групи аналізували анкетування, проведене заздалегідь, запропонували для перегляду відеоролик з інтерв’ю молодших школярів, розіграли сценки зі шкільного життя, і це стимулювало зал до усвідомленого сприймання, активного споглядання та обговорення поставлених завдань. Неабиякий артистизм проявили під час дефіле моделей учителя, яке зал супроводжував бурхливими оплесками. Глядачі мали змогу почути поради практичних психологів про важливість гармонійного поєднання вербальної і невербальної комунікації вчителя у взаємодії з учнем; необхідність розвитку рівня культури, складу розуму, способу мислення педагога; підбору ним одягу, взуття, зачіски та макіяжу для своєї щоденної роботи. Під час виховної години були використані рекомендації вчителям від фіналістів конкурсу Global Teacher Prize Ukraine, зокрема і від нашого земляка, учителя фізики та астрономії математичного ліцею м. Чернівців Паула Пшенічки.
Активні форми роботи, використані на виховній годині, дозволили і глядачам, і його організаторам впевнитися у важливості обговорюваних питань; сприяли перетворенню теоретичних знань у переконання, що є важливою складовою світогляду педагога.